Проект обласної цільової соціальної програми оздоровлення та відпочинку дітей на період до 2015 року
ПРОЕКТ
СХВАЛЕНО
Розпорядження голови
обласної державної адміністрації
ОБЛАСНА ЦІЛЬОВА СОЦІАЛЬНА ПРОГРАМА
оздоровлення та відпочинку дітей на період до 2015 року
1. Паспорт програми
1. |
Ініціатор розроблення програми |
Управління у справах сім’ї та молоді обласної державної адміністрації |
2. |
Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми |
Постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 323 "Про організаційне і фінансове забезпечення відпочинку та оздоровлення дітей в Україні", розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 № 2056-р "Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми оздоровлення та відпочинку дітей на період до 2015 року" |
3. |
Розробник програми |
Управління у справах сім’ї та молоді обласної державної адміністрації |
4. |
Співрозробники програми |
Головне управління охорони здоров'я, управління освіти і науки облдержадміністрації |
5. |
Відповідальний виконавець програми |
Управління у справах сім’ї та молоді, освіти і науки обласної державної адміністрації |
6. |
Учасники програми
|
Головні управління охорони здоров'я, праці та соціального захисту населення, агропромислового розвитку, управління у справах сім’ї та молоді, культури, освіти і науки, з питань фізичної культури і спорту, служба у справах дітей облдержадміністрації, обласна рада профспілок, Управління МНС України в області, Управління Держтехногенбезпеки в області, Управління МВС України в області, Головне управління статистики в області, інспекція з питань захисту прав споживачів в області, Головне управління Держсанепідслужби в області, обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, обласний центр зайнятості, обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, районні державні адміністрації, виконком Тернопільської міської ради |
7. |
Термін реалізації програми |
2013-2015 роки |
1) |
етапи виконання програми (для довгострокових програм) |
- |
8. |
Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм) |
Кошти обласного, районних та Тернопільського міського бюджетів |
9. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, у тому числі: |
33 709 тис. гривень |
1) |
коштів обласного бюджету |
11 959 тис. гривень |
2) |
коштів районних та Тернопільського міського бюджетів |
10 500 тис. гривень |
3) |
коштів інших джерел |
11 250 тис. гривень |
2. Визначення проблем, на розв’язання яких спрямована програма
Турбота про здоров'я дітей є одним з основних показників ставлення держави до проблем підростаючого покоління. Разом з тим, на сьогоднішній день стан здоров'я дітей в Україні викликає найбільшу стурбованість. Упродовж останніх років зберігається тенденція до його погіршення, яка обумовлена впливом різних негативних факторів соціально-економічного, екологічного та психо-емоційного характеру.
Академія медичних наук України констатує, що 80% випускників шкіл мають хронічні захворювання, що часто призводить до зниження працездатності та соціальної активності молодої людини.
Останні статистичні дані ВОЗ свідчать: захворюваність дітей 7-14 років збільшилася майже на 35 %; зріс кількісний показник дитячої інвалідності.
Причому, фахівці вважають, що близько 75% хвороб у дорослих є наслідком умов життя у дитячі та молоді роки.
Тому збереження здоров'я дітей України, відновлення їх життєвих сил шляхом організації якісного, повноцінного оздоровлення та відпочинку є важливим напрямком державної політики на сучасному етапі.
Залишається високим рівень інвалідності серед дітей, що є одним з найбільш несприятливих явищ у комплексі характеристик стану здоров'я та соціального благополуччя населення. Не вдається уникнути тенденції до зростання кількості дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.
Законом України "Про Загальнодержавну програму "Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини" на період до 2016 року" проголошено, що діти мають не тільки особливі потреби, а й громадські, політичні, соціальні, культурні та економічні права. Одним із найважливіших стратегічних завдань нашої держави в забезпеченні соціального захисту дитинства є реалізація їх права на оздоровлення та відпочинок.
В області мешкає 113286 дітей шкільного віку, з них: 18665 дітей, які виховуються у малозабезпечених та багатодітних сім’ях, 898 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 2405 дітей-інвалідів, 32 дітей військовослужбовців та працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків, 5195 дітей, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, 16800 дітей, які перебувають на диспансерному обліку, 5174 талановитих та обдарованих, відмінників навчання, 10497 дітей працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села.
Протягом літнього періоду 2010 року оздоровчими та відпочинковими послугами охоплено 64384, з них 24700 дітей забезпечено оздоровленням, відпочинком – 39684, що становить 47,4% від загальної кількості дітей шкільного віку. З них: 842 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 1014 дітей-інвалідів, 26116 дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей, 3187 дітей, які перебувають на диспансерному обліку, 1267 дітей, які постраждали від аварії на ЧАЕС, 4 бездоглядних та безпритульних дітей, 5027 обдарованих дітей, 1308 дітей працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села.
Протягом літнього періоду 2011 року оздоровчими та відпочинковими послугами охоплено 62470 дітей, з них: 17881 забезпечено оздоровленням, відпочинком – 44589, що становить 53,72% від загальної кількості дітей шкільного віку. З них: 838 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 1075дітей-інвалідів, 11946 дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей, 8214 дітей, які перебувають на диспансерному обліку, 1511 дітей, які постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС, 38 бездоглядних та безпритульних дітей, 7392 обдарованих дітей, 1508 дітей працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села.
Протягом літнього періоду 2012 року оздоровчими та відпочинковими послугами охоплено 70063 дитини, з них: 21359 забезпечено оздоровленням, відпочинком – 48704, що становить 61,8% від загальної кількості дітей шкільного віку. З них: 812 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 813 дітей-інвалідів, 13533 дитини з багатодітних та малозабезпечених сімей, 7314 дітей, які перебувають на диспансерному обліку, 2603 дитини, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи, 24 бездоглядних та безпритульних дитини, 8547 обдарованих дітей, 5907 дітей працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села.
Під час дії попередньої програми протягом трьох років оздоровленням та відпочинком вдалося охопити 196917 дітей, з них: оздоровленням (21 день) охоплено 63940 дітей, відпочинком (14 днів) – 132977 дітей. Тобто якісним оздоровчими послугами вдалося охопити лише 32,5% дітей.
Організація оздоровлення та відпочинку дітей проводилась за кошти державного, обласного, місцевих бюджетів, коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, профспілкових, спонсорських, меценатських, батьківських коштів тощо.
За рахунок коштів державного бюджету у 2012 році вдалося охопити оздоровленням лише 2003 дитини із числа пільгових категорій.
Однак, відповідно до Закону України "Про Загальнодержавну програму "Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини" на період до 2016 року" передбачено охопити оздоровленням та відпочинком не менше ніж 50% дітей шкільного віку, що проживають на території кожної із областей, в тому числі оздоровити (21 день за рахунок придбання путівок до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку) необхідно 100% дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також 70% дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей. Саме для виконання завдань, передбачених цим законом, необхідно залучати кошти обласного, місцевих бюджетів, а також кошти інших джерел, що не суперечать чинному законодавству.
Дитячі оздоровчі заклади, які функціонують на території області, побудовані ще в 60-70-их роках ХХ ст. У цих закладах практично ніколи не проводились капітальні ремонти споруд, а саме спальних корпусів, харчоблоків, адміністративних приміщень тощо. Державним бюджетом не передбачено виділення коштів для капітальних чи поточних ремонтів дитячих оздоровчих закладів комунальної форми власності. Ця програма передбачає виділення коштів з районних бюджетів для реконструкції та ремонтів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, що перебувають у власності територіальних громад районів.
Програма розроблена для розв’язання наступної проблеми: створення сприятливих умов та реалізації права на якісне оздоровлення і відпочинок дітей.
Терміни, які застосовуються в Програмі, вживаються в значенні, наведеному в статті 1 Закону України „Про оздоровлення та відпочинок дітей”.
3. Визначення мети програми
МетоюПрограми є створення сприятливих умов та реалізація права на якісне оздоровлення і відпочинок дітей.
Досягнення поставленої мети здійснюватиметься шляхом оздоровчої, організаційно-координаційної та освітньо-виховної діяльності.
Оздоровлення та відпочинок дітей області входить до організаційних заходів проекту програми соціально-економічного та культурного розвитку Тернопільської області на 2013 рік, а також до надання соціальних послуг дітям, що визначено Стратегією розвитку Тернопільської області на період до 2015 року.
4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання програми
Розвиток сфери оздоровлення та відпочинку дітей є передумовою сприятливого соціально-економічного і демографічного майбутнього, отже потребує першочергового вирішення як проблеми національного значення.
Основними шляхами розв’язання проблем у сфері оздоровлення та відпочинку дітей є оздоровча, організаційно-координаційна та освітньо-виховна діяльність.
Виходячи з того, що в області 18665 дітей, які виховуються у малозабезпечених та багатодітних сім’ях, 898 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, 2405 дітей-інвалідів, з метою надання якісного оздоровлення та відпочинку більшій кількості дітей, планується за рахунок коштів обласного бюджету надавати путівки лише 1 раз в рік у період дії Програми.
Термін дії програми: 2013-2015 роки.
Середня вартість путівки для названих вище категорій дітей становить – 2058 гривень з розрахунку 98 грн/день х 21 день (вартість визначена за результатами закупівель конкурсних торгів проведених влітку 2012 року).
Видатки, пов'язані з організацією і проведенням оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки планується здійснити за рахунок коштів обласного, районних і Тернопільського міського бюджетів та коштів інших джерел, що не суперечать чинному законодавству.
Ресурсне забезпечення програми
тис. грн
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми |
Етапи виконання Програми
|
Усього витрат на виконання Програми |
||
2013 рік |
2014 рік |
2015 рік |
||
Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: |
10 037 |
11 235 |
12 437 |
33 709 |
Обласний бюджет |
3 737 |
3 985 |
4 237 |
11 959 |
Коштів районних та Тернопільського міського бюджетів |
3 000 |
3 500 |
4 000 |
10 500 |
Кошти інших джерел |
3 300 |
3 750 |
4 200 |
11 250 |
5. Перелік завдань і заходів програми та результативні показники
Виконання Програми надасть змогу забезпечити досягнення її цілей:
- придбання путівок до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку. Охопленняорганізованим оздоровленням та відпочинком не менше 50 % дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки щороку під час літніх канікул;
- проведення нарад, семінарів та тренінгів з питань підготовки, проведення оздоровчих кампаній і підведення їх підсумків, забезпечення діяльності координаційної ради з питань оздоровлення та відпочинку дітей;
- покращення роботи мережі пришкільних, профільних таборів, таборів праці та відпочинку, учнівських та молодіжних трудових загонів;
- здійснення обстежень дитячих закладів оздоровлення та відпочинку області щодо стану підготовки до проведення літніх оздоровчих кампаній, проведення в установленому порядку перевірок дотримання норм харчування та проживання у дитячих закладах;
- проведення щорічного обласного конкурсу на кращий район (місто) щодо організації оздоровлення, кращий дитячий заклад оздоровлення та відпочинку, кращу навчально-культурну програму оздоровлення, благодійника року;
- забезпечення санітарно-епідемічного нагляду, дотримання вимог протипожежної безпеки, нагляду за підготовкою, відкриттям та функціонуванням дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, дотримання правил безпеки під час перебування в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку дітей;
- організація на базі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку роботи виїзних консультативних пунктів працівниками центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;
- розроблення та затвердження картотеки справ, погодженої із санітарно-епідеміологічною службою;
- направлення до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку кваліфікованих лікарів-педіатрів та середніх медичних працівників; проведення безкоштовних медичних обстежень працівників, які направляються на роботу до дитячих оздоровчих закладів;
- покращення матеріально-технічної бази дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
- залучення підприємств агропромислового комплексу області до надання фінансової та матеріальної допомоги в організації літнього оздоровлення та відпочинку дітей працівників агропромислового комплексу;
- розробка та видання альманаху дитячих закладів оздоровлення та відпочинку Тернопільської області і послуг, які вони надають;
- висвітлення інформації про підготовку та проведення оздоровлення та відпочинку дітей, діяльність дитячих закладів оздоровлення та відпочинку області в засобах масової інформації;
- надання організаційно-методичної допомоги працівникам дитячих закладів оздоровлення та відпочинку з питань організації відпочинку та оздоровлення дітей. Проведення методичних занять із студентами, які будуть направлені на практику в дитячі заклади оздоровлення та відпочинку;
- проведення зустрічей, семінарів та лекцій з підлітками, схильними до правопорушень, напередодні відкриття оздоровчих сезонів та під час оздоровчих кампаній в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку;
- поновлення бібліотечного фонду дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
- проведення концертних програм, вистав, театралізованих і культурологічних заходів в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, спортивних змагань. Розширення маршрутів туристичних поїздок, подорожей, походів;
- залучення до співпраці дитячих, молодіжних та жіночих громадських організацій, благодійних фондів, міжнародних організацій;
- проведення тематичних змін, профільних таборів із залученням висококваліфікованих спеціалістів у галузі освіти, науки, культури, спорту, діячів мистецтв тощо.
Результативним показником цієї Програми є співвідношення виділених коштів до кількості охоплених оздоровленням та відпочинком дітей і даний показник становить для придбання путівок – 1732,5; для організації наметових таборів – 491,8; для організації харчування в пришкільних таборах – 126,4 грн./1 дитину.
6. Напрями діяльності та заходи програми
№ п/п |
Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) |
Перелік заходів програми |
Строк виконання заходу |
Виконавці |
Джерела фінансування |
Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. гривень, у тому числі: |
Очікуваний результат |
||
2013 |
2014 |
2015 |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1. |
Оздоровча діяльність |
1. Придбання путівок до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку для дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки |
Щороку |
Управління у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації, райдержадміністрації, виконком Тернопільської міської ради |
Обласний бюджет
Районні та Тернопільський міський бюджети
Кошти інших джерел (профспілкові, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, спонсорські тощо) |
2650,0
450,0
3300,0 |
2798,0
550,0
3750,0 |
2940,0
650,0
4200,0 |
Охоплення організованим оздоровленням та відпочинком протягом літніх канікул дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки: 2013 рік – 2875 дітей, 2014 рік – 3072 дітей, 2015 рік – 3091 дитина |
|
2. Організувати оздоровлення та відпочинок дітей інтернатних закладів області |
Щороку |
Управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
1000,0 |
1100,0 |
1200,0 |
Охоплення організованим оздоровленням та відпочинком протягом літніх канікул дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які потребують особливої соціальної уваги: 2013 рік – 450 дітей, 2014 рік – 490 дітей, 2015 рік – 520 дітей |
|
|
3. Організувати тематичні вишкільні наметові табори національно-патріотичного спрямування |
Щороку |
Управління у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації |
Обласний бюджет, у межах загальних бюджетних призначень |
50,0 |
60,0 |
70,0 |
Виховання у дітей почуття національної свідомості, патріотизму та популяризації європейських демократичних цінностей: 2013 рік – 119 дітей, 2014 рік – 122 дітей, 2015 рік – 125 дітей |
|
|
|
4. Організовувати роботу (забезпечити харчування) пришкільних, профільних таборів, таборів праці та відпочинку |
Щороку |
Управління освіти і науки облдержадміністрації, райдержадміністрації, виконком Тернопільської міської ради |
Районні та Тернопільський міський бюджети |
2000,0 |
2350,0 |
2700,0 |
Охоплення відпочинком протягом літніх канікул дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, забезпечення харчування у пришкільних таборах: 2013 рік – 17850 дітей, 2014 рік – 18650 дітей, 2015 рік – 19280 дітей |
|
|
5. Проводити капітальні та поточні ремонти у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку комунальної форми власності, а саме: – ДОЗ «Ромашка» с.Нирків Заліщицького району; – ДОЗ «Лісова казка» с.Борщівка Лановецького району |
Щороку |
– Заліщицька,
– Лановецька райдержадміністрації |
Заліщицький та Лановецький районні бюджети
|
550,0
|
600,0
|
650,0
|
Покращення матеріально-технічної бази дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, проведення капітальних ремонтів: 2013 рік – один спальний корпус та харчоблок, 2014 рік – один спальний корпус, 2015 рік – один спальний корпус у ДОЗ «Ромашка» та поточних: 2013 рік – 4 спальні корпуси у ДОЗ «Ромашка», 9 спальних корпусів у ДОЗ «Лісова казка», 2014 рік – 4 спальні корпуси у ДОЗ «Ромашка», 9 спальних корпусів у ДОЗ «Лісова казка», 2014 рік – 4 спальні корпуси у ДОЗ «Ромашка», 9 спальних корпусів у ДОЗ «Лісова казка» ремонтів спальних корпусів, харчоблоків тощо |
2. |
Організацій-но-координацій-на діяльність |
1. Проводити наради, семінари-тренінги з питань підготовки, проведення оздоровчих кампаній і підведення їх підсумків, забезпечити діяльність координаційної ради з питань оздоровлення та відпочинку дітей |
Щороку |
Управління у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації |
Обласний бюджет, у межах загальних бюджетних призначень |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
Покращення роботи координаційної ради з питань оздоровлення та відпочинку дітей. Проведення двох семінарів-тренінгів, шести нарад, двох колегій
щороку
|
|
2. Здійснювати обстеження дитячих закладів оздоровлення та відпочинку області щодо стану підготовки до проведення літніх оздоровчих кампаній, проводити в установленому порядку перевірки дотримання норм проживання та харчування у дитячих закладах |
Щороку |
Головне управління охорони здоров'я, управління у справах сім’ї та молоді, освіти і науки облдержадміністрації, управління Держтехногенбезпеки в області, Головне управління Держсанепідслужби в області |
Обласний бюджет, у межах загальних бюджетних призначень |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
Покращення якості надання дітям послуг з оздоровлення та відпочинку. Здійснення обстеження дитячих оздоровчих закладів робочою групою: 2013 рік – 4 обстеження, 2014 рік – 4 обстеження, 2015 рік – 4 обстеження |
|
|
|
3. Запровадити проведення щорічного обласного конкурсу на кращий район (місто) щодо організації оздоровлення, кращий дитячий заклад оздоровлення та відпочинку, кращу навчально-культурну програму оздоровлення, благодійника року |
Щороку у ІІІ кварталі |
Головне управління охорони здоров'я, управління у справах сім’ї та молоді, освіти і науки облдержадміністрації, обласна рада профспілок |
Не потребує фінансування |
- |
- |
- |
Вдосконалення системи оздоровчих послуг |
|
4. Забезпечувати санітарно-епідеміологічний нагляд, дотримання вимог протипожежної безпеки, нагляд за підготовкою, відкриттям та функціонуванням дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, дотриманням правил безпеки під час перебування в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку дітей |
Щороку |
Головне управління охорони здоров'я облдержадміністрації, управління Держтехногенбезпеки в області |
Не потребує фінансування |
- |
- |
- |
Попередження спалахів інфекційних захворювань, пожеж, нещасних випадків |
|
|
5. Організувати на базі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку роботу виїзних консультативних пунктів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді |
Щороку протягом літнього періоду |
Обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді |
Не потребує фінансування |
- |
- |
- |
Надання дітям щороку психолого-педагогічної, медико-соціальної допомоги |
|
|
6. Для забезпечення дотримання норм збалансованого харчування дітей розробити та затвердити картотеку страв, погоджену із санітарно-епідеміологічною службою |
До 01 червня 2013 року |
Головне управління охорони здоров'я, управління освіти і науки облдержадміністрації |
Не потребує фінансування |
- |
- |
- |
Забезпечення якості харчування в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку |
|
|
|
7. Направляти до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку кваліфікованих лікарів-педіатрів та середніх медичних працівників; проводити безкоштовне медичне обстеження працівників, які направляються на роботу до дитячих оздоровчих закладів |
Щороку |
Головне управління охорони здоров'я облдержадміністрації |
Не потребує фінансування |
- |
- |
- |
Організація якісного медичного обслуговування у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку |
|
8. Сприяти залученню підприємств агропромислового комплексу області до надання фінансової та матеріальної допомоги в організації літнього оздоровлення та відпочинку дітей працівників агропромислового комплексу |
Постійно |
Головне управління агропромислового розвитку, райдержадміністрації,обласна рада профспілок |
Не потребує фінансування |
- |
- |
- |
Забезпечення якісними послугами з оздоровлення та відпочинку дітей, працівників агропромислового комплексу |
|
|
9. Розробити та видати альманах дитячих закладів оздоровлення та відпочинку Тернопільської області і послуг, які вони надають |
До 01 червня 2013 року |
Управління у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації |
Обласний бюджет, у межах загальних бюджетних призначень |
10,0 |
- |
- |
Поширення досвіду діяльності дитячих оздоровчих закладів області (тираж 50 екземплярів) |
|
|
|
10. Висвітлювати інформацію про підготовку та проведення оздоровлення та відпочинку дітей, діяльність дитячих закладів оздоровлення та відпочинку області в засобах масової інформації |
Щороку |
Головне управління з питань внутрішньої політики, національностей, релігій, преси та інформації, управління у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації |
Не потребує фінансування |
- |
- |
- |
Інформування громадськості щодо підготовки і проведення оздоровчої кампанії, популяризація системи оздоровлення та відпочинку області |
|
11. Утворити та забезпечити роботу оперативного штабу з координації проведення оздоровчої кампаній |
|
Управління у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації |
Не потребує фінансування |
- |
- |
- |
Забезпечення ефективного оздоровлення та повноцінного відпочинку дітей |
|
|
12. Забезпечити роботу телефонних ліній для оперативного вирішення проблемних питань літнього оздоровлення дітей |
|
Управління у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації |
Обласний бюджет, у межах загальних бюджетних призначень |
2,0 |
2,0 |
2,0 |
Забезпечення якості надання оздоровчих та відпочинкових послуг, швидке реагування в разі виникнення екстремальних ситуацій |
|
3.
|
Освітньо-виховна діяльність |
1. Забезпечувати надання організаційно-методичної допомоги працівникам дитячих закладів оздоровлення та відпочинку з питань організації відпочинку та оздоровлення дітей. Забезпечити проведення методичних занять із студентами, які будуть направлені на практику в дитячі заклади оздоровлення та відпочинку. Розробити методичні рекомендації щодо діяльності пришкільних оздоровчих таборів, профільних таборів, таборів праці та відпочинку |
Щороку |
Управління освіти і науки, культури, у справах сім’ї та молоді, головне управління охорони здоров'я облдержадміністрації, обласна рада профспілок |
Не потребує фінансування |
- |
- |
- |
Вдосконалення виховної роботи з дітьми у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку |
2. Проводити зустрічі, семінари та лекції з підлітками, схильними до правопорушень, напередодні відкриття оздоровчого сезону та під час оздоровчої кампанії в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку |
Щороку у ІІ кварталі |
Служба у справах дітей облдержадміністрації, обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Управління МВС України в області |
Не потребує фінансування |
- |
- |
- |
Профілактика негативних проявів у дитячому середовищі |
||
|
3. Проводити концертні програми, вистави, театралізовані і культурологічні заходи в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, спортивні змагання. Розширити маршрути туристичних поїздок, подорожей, походів |
Щороку |
Управління культури, у справах сім’ї та молоді, з питань туризму облдержадміністрації, обласний центр фізичного здоров’я «Спорт для всіх» |
Не потребує фінансування |
- |
- |
- |
Розвиток дітей, реалізація творчих здібностей. |
|
|
4. З метою поглиблення змісту і форм виховної роботи під час оздоровлення дітей залучати до співпраці дитячі, молодіжні та жіночі громадські організації, благодійні фонди, міжнародні організації |
Щороку |
Управління у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації |
Не потребує фінансування |
- |
- |
- |
Поглиблення змісту і форм виховної роботи з дітьми, формування навичок ведення здорового способу життя серед дітей |
|
|
5. З метою забезпечення творчого розвитку талановитих і обдарованих дітей практикувати проведення тематичних змін, профільних таборів із залученням висококваліфікованих спеціалістів у галузі освіти, науки, культури, спорту, діячів мистецтв тощо |
Щороку |
Управління освіти і науки, культури, у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації |
Не потребує фі нансування |
- |
- |
- |
Розвиток та реалізація творчих здібностей та обдарувань дітей |
|
|
Всього: |
10037,0 |
11235,0 |
12437,0 |
|
7. Координація та контроль за ходом виконання програми
Координація та контроль за виконанням Програми, покладається на управління у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації.
Структурним підрозділам обласної державної адміністрації, районним державним адміністраціям, виконавчому комітету Тернопільської міської ради забезпечити виконання заходів програми та про виконану роботу інформувати управління у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації щороку до 15 грудня впродовж строку дії програми.
Управлінню у справах сім’ї та молоді обласної державної адміністрації щороку до 25 грудня впродовж строку дії програми інформувати обласну державну адміністрацію та обласну раду про хід її виконання.
Заступник голови – керівник апарату
обласної державної адміністрації Ю.В.ЖЕЛІХОВСЬКИЙ
І.В.Чорний
Н.А.Найчук